Rakományrögzítő egyrészes racsnis Polytex RS1000

1.850 Ft2.065 Ft db

Alkalmazható különböző méretű és típusú rakományokra.

Rakományrögzítő egyrészes racsnis Polytex RS1000
Rakományrögzítő egyrészes racsnis Polytex RS1000 1.850 Ft2.065 Ft db
Szállítási információ:
Szállítási lehetőségek megtekintése
Cikkszám: N/A Kategória: Címke:

Áraink tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t. A termék készletek tájékoztató jellegűek. A rendelés után minden esetben egyeztetünk Önnel.

Rakományrögzítő egyrészes racsnis Polytex RS1000

Az egyrészes Polytex rakományrögzítő hevederből és a feszítőracsniból áll. A rögzítő eszközt gyorsan és egyszerűen lehet felszerelni, minimalizálva ezzel a rakománykezelési folyamatok idejét. Alkalmazható különböző méretű és típusú rakományokra.

Kiváló rögzítést biztosít a szállított terhek számára. A strapabíró anyagokból készült rögzítőképessége lehetővé teszi a biztonságos és stabil szállítást, még mozgásban lévő járműveken is. Emelésre nem, csak feszítésre használható.

Jellemzők:

    • 100%-os poliészter hevederanyagból
    • Rögzítő erő: LC 500 daN
      Az LC, a heveder maximális terhelhetősége szakadás veszélye nélkül, amit daN-ben adnak meg. Mivel 1 daN = 1 kg, így500 daN ennek megfelelően 500 kg, vagyis 0,5 tonna. Ami fontos, az az, hogy a feszítő hevederrel való átkötés esetén (vagyis amikor a hevedert átvetjük például a raklap tetején, és rögzítjük a padlóhoz a szemben lévő oldalakon) az EN 12193-2 norma szerint a heveder tűrőképessége egyszerű elrendezésben kétszeresen számolandó, azaz a 500 daN-es heveder 1000 daN tűrőképességet ad. Ezt azt jelenti, hogy az így rögzített LC = 500 daN heveder 1 tonna terhelést bír el.
    • SHF: 50 daN
      Az SHF, az engedélyezett feszítő erő. Fontos, a legtöbb feszítőnek SHF = 50 daN paramétere van, vagyis a feszítő 50 kg terhelést bír ki. Ezért nem szabad a feszítő karját bármi kezünk ügyébe eső tárggyal meghosszabbítva megfeszíteni a hevedert (pl. kerékkulccsal, kulcshosszabbítóval stb.). Nem szabad úgy sem megfeszíteni a hevedert, hogy rálépünk a feszítőre – ezzel könnyen túl lehet lépni az engedélyezett erőt, és ennek következtében a feszítő könnyen eldeformálódhat vagy megsérülhet. Az eldeformálódott feszítő nem fog helyesen működni. A hevedert mindig a feszítőfel kell megfeszíteni, kézzel mozgatva azt.
    • STF: 50 daN
      Az STF – leszorító képesség – az az erő, amellyel a rakományt a járművünk padlójához szorítja a heveder átkötés és kézi megfeszítés esetén.
    • Heveder szélessége: 25 mm
    • Hossz: 3 és 5 méter
    • Max. 7 % nyúlás
      A címkén találunk információt a heveder engedélyezett nyúlásáról is. Ezt a paramétert százalékban (%)-ban adják meg, és az EN 12195-2 norma szerint nem lehet több, mint 7%.
    • EN 12195-2: a heveder megfelel az európai normának

Figyelmeztetések:

  • A rakományrögzítőt emelőeszközként használni tilos.
  • Csak sérülésmentes és olvasható etikettel ellátott rakományrögzítőt szabad használni.
  • Az etiketten feltüntetett megengedett húzóerőt nem szabad túllépni.
  • A hevedert nem szabad hurkolni, kötözni, megcsavarni.
  • A rögzítendő teher éles sarkánál, durva felületénél a hevedert védőhuzattal kell ellátni.
  • Racsnin minimum 1,5-szeres, illetve maximum 3-szoros felcsévelést (fordulatot) szabad végrehajtani.
  • Az acél rögzítővégekkel nem szabad hajlításnak, a csúcsokat terhelésnek kitenni.
  • A rakományrögzítőt védeni kell hőhatás ellen (max. 100 Celsius fokig használható)
  • Vegyi anyagokkal való lehetséges érintkezés esetén kérje ki a gyártó véleményét.

További információk

Tömeg N/A
Hossz: Válasszon termék variációt

, , ,

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.