Rakományrögzítő egyrészes racsnis Polytex RS1000

1.850 Ft2.065 Ft db

Alkalmazható különböző méretű és típusú rakományokra.

Rakományrögzítő egyrészes racsnis Polytex RS1000
Rakományrögzítő egyrészes racsnis Polytex RS1000 1.850 Ft2.065 Ft db
Cikkszám: N/A Kategória: Címke:

Áraink tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t. A termék készletek tájékoztató jellegűek. A rendelés után minden esetben egyeztetünk Önnel.

Házhozszállítás 1.750 Ft-tól! Szállítási lehetőségek megtekintése.

Rakományrögzítő egyrészes racsnis Polytex RS1000

Az egyrészes Polytex rakományrögzítő hevederből és a feszítőracsniból áll. A rögzítő eszközt gyorsan és egyszerűen lehet felszerelni, minimalizálva ezzel a rakománykezelési folyamatok idejét. Alkalmazható különböző méretű és típusú rakományokra.

Kiváló rögzítést biztosít a szállított terhek számára. A strapabíró anyagokból készült rögzítőképessége lehetővé teszi a biztonságos és stabil szállítást, még mozgásban lévő járműveken is. Emelésre nem, csak feszítésre használható.

Jellemzők:

    • 100%-os poliészter hevederanyagból
    • Rögzítő erő: LC 500 daN
      Az LC, a heveder maximális terhelhetősége szakadás veszélye nélkül, amit daN-ben adnak meg. Mivel 1 daN = 1 kg, így500 daN ennek megfelelően 500 kg, vagyis 0,5 tonna. Ami fontos, az az, hogy a feszítő hevederrel való átkötés esetén (vagyis amikor a hevedert átvetjük például a raklap tetején, és rögzítjük a padlóhoz a szemben lévő oldalakon) az EN 12193-2 norma szerint a heveder tűrőképessége egyszerű elrendezésben kétszeresen számolandó, azaz a 500 daN-es heveder 1000 daN tűrőképességet ad. Ezt azt jelenti, hogy az így rögzített LC = 500 daN heveder 1 tonna terhelést bír el.
    • SHF: 50 daN
      Az SHF, az engedélyezett feszítő erő. Fontos, a legtöbb feszítőnek SHF = 50 daN paramétere van, vagyis a feszítő 50 kg terhelést bír ki. Ezért nem szabad a feszítő karját bármi kezünk ügyébe eső tárggyal meghosszabbítva megfeszíteni a hevedert (pl. kerékkulccsal, kulcshosszabbítóval stb.). Nem szabad úgy sem megfeszíteni a hevedert, hogy rálépünk a feszítőre – ezzel könnyen túl lehet lépni az engedélyezett erőt, és ennek következtében a feszítő könnyen eldeformálódhat vagy megsérülhet. Az eldeformálódott feszítő nem fog helyesen működni. A hevedert mindig a feszítőfel kell megfeszíteni, kézzel mozgatva azt.
    • STF: 50 daN
      Az STF – leszorító képesség – az az erő, amellyel a rakományt a járművünk padlójához szorítja a heveder átkötés és kézi megfeszítés esetén.
    • Heveder szélessége: 25 mm
    • Hossz: 3 és 5 méter
    • Max. 7 % nyúlás
      A címkén találunk információt a heveder engedélyezett nyúlásáról is. Ezt a paramétert százalékban (%)-ban adják meg, és az EN 12195-2 norma szerint nem lehet több, mint 7%.
    • EN 12195-2: a heveder megfelel az európai normának

Figyelmeztetések:

  • A rakományrögzítőt emelőeszközként használni tilos.
  • Csak sérülésmentes és olvasható etikettel ellátott rakományrögzítőt szabad használni.
  • Az etiketten feltüntetett megengedett húzóerőt nem szabad túllépni.
  • A hevedert nem szabad hurkolni, kötözni, megcsavarni.
  • A rögzítendő teher éles sarkánál, durva felületénél a hevedert védőhuzattal kell ellátni.
  • Racsnin minimum 1,5-szeres, illetve maximum 3-szoros felcsévelést (fordulatot) szabad végrehajtani.
  • Az acél rögzítővégekkel nem szabad hajlításnak, a csúcsokat terhelésnek kitenni.
  • A rakományrögzítőt védeni kell hőhatás ellen (max. 100 Celsius fokig használható)
  • Vegyi anyagokkal való lehetséges érintkezés esetén kérje ki a gyártó véleményét.

További információk

Hossz

, , ,

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.