Vásárlási információk
Miben segíthetünk?
Gyakori kérdések vásárlóinktól
Rendelés, szállítás és fizetés
Amennyiben készleten van a termék, személyes átvétel esetén még aznap, nyitvatartási időn belül.
Jelenleg csak személyes átvételi mód lehetséges, illetve Zsámbék 20 km-es vonzáskörzetében egyedi ajánlatot követően kiszállítjuk a megrendelt terméket.
Nem szükséges regisztrált fiókot létrehoznia, azonban javasoljuk, hogy készítsen egyet, mivel így könnyebben nyomonkövetheti a rendelése állapotát, és a korábbi rendeléseit.
Erre két lehetősége is van:
- Fiókom / Rendelések menüpontban találja meg a korábbi rendeléseit és azok állapotát.
- A rendeléskövetés menüpontban a rendelésszámot megadva kérheti le a rendelés állapotát.
- Készpénzes fizetés személyes átvételkor
- Bankkártyás fizetés személyes átvételkor
- Banki átutalás (egyeztetést követően lehetséges)
Igen, minden árunk 27%-os ÁFÁ-t tartalmaz. Azonban az üzletünkben kihelyezett termékek árai időnként eltérhetnek a webáruházban felüntetett árainktól.
Azoknál a termékeknél ahol ezt látja a készlet információ mellett, ott engedélyezett, hogy a készleten lévő mennyiségnél többet rendeljen. A hiányzó mennyiséget berendeljük és a beérkezését követően tudjuk átadni Önnek.
Mivel minden rendelés után egyeztetünk Önnel, így ekkor meg tudjuk beszélni azt is, hogy várhatóan mikor érkezik be a termék hozzánk.
Ha meggondolná magát
Visszatérítés és elállás
Igen. Mint minden törvényes webáruház esetén, nálunk is él az a jog, hogy amennyiben ebben a webáruházban rendelte meg a terméket, úgy 14 napon belül elállhat a vásárlásától.
Ez esetben a vásárlástól számított 14 napon belül kell jeleznie ezt felénk, majd behozni az üzletünkbe a vásárolt terméket.
Ez esetben kérjük, minél hamarabb jelezze ezt számunkra lehetőség szerint emailben az info@szerelvenyuzlet.hu címen.
Kérjük adja meg a rendelési számát is, hogy egyértelműen azonosítani tudjuk a rendelését.